"Kalau Dia Baik, Tak Kan Sampai K0REK Perut & B4KAR !" - Bun*h Skandal Sebab Hamil, Kekasih Buat Statement BERANI MATI


Kejadian bunuh membabitkan seorang wanita di mana mayatnya ditemui di ladang kelapa sawit di sebuah kampung di Sabak Bernam mengejutkan satu Malaysia.


Rata-ratanya meluahkan rasa marah terhadap suspek yang tergamak menoreh perut dan membakar mangsa kerana takut kehamilan luar nikah itu terbongkar.

Dalam pada itu, teman wanita suspek juga turut meraih perhatian dan menjadi bualan selepas memuat naik video di TikTok mengakui dirinya sudah pun memaafkan kekasihnya itu.


Tangkap layar video itu tular di Twitter dan hangat diperkatakan oleh warganet yang terkedu apabila gadis tersebut seperti masih mahu menceritakan kebaikan suspek.



Menerusi komen, gadis dikenali sebagai Eshaa itu berkata suspek seorang yang sangat baik dan dia percaya keadaan yang memaksa teman lelakinya bertindak sedemikian.

Ramai netizen seperti tidak percaya dan mengutuk gadis tersebut kerana tetap mahu mempertahankan suspek yang sudah pun mengaku melakukan pembunuhan itu.


Segelintir individu turut berkata bahawa gadis itu sepatutnya mengasihani mangsa tetapi sebaliknya dia hanya bercakap tentang teman lelakinya malah tidak malu menonjolkan dirinya sebagai kekasih suspek.


KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Artikel Berkaitan

BERITA SEMASA 5434967786031052865

Post a Comment

emo-but-icon

Popular Posts

item